Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Russisk ambassadør

Go down 
+8
Neil Harris
Michael Sullivan
G Callen
Miroslav Vezirov
Christine-Holt
Raymond Bouvier
Anabelle Clifton
Gianneli Binasco
12 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 5:05 pm

Som kanskje noen har lagt merke til, har noen av oss tatt for oss den russiske utenriks- og etteretningstjenesten sin avdeling i New York. SVR, som det heter holder til i den russiske ambassaden i NY, som er russisk territorium.

Fortsatt mangler vi en ambassadør, som fungerer som Russlands representant i USA. Så dermed søker vi en person som er villig til denne stillingen. Stillingen som ambassadør er noe dempet når det gjelder fart og spenning, men han vil koordinere SVR officerne, oss, og fungere som vår leder til en viss grad - sammen med den høyest rangerte av SVR officerne som for øyeblikket er meg.

Hvis du kan ha en karakter som er:

- Helst over 50 år
- Veltalende
- Mann
- Forstår seg på diplomati
- Erfaren med politikk, og bakgrunn fra SVR
- Flink til å kombinere en avslappet vennlig holdning som ambassadør, og en kald, utspekulert holdning for SVR koordinering

, bør du absolutt kontakte meg så vi kan finne ut om du er perfekt for jobben. Vi har laget selve området ute for ambassaden, og en bygning. Likevel er det fint om du har ressurser til å bygge en ambassadørbolig som vi linker innenfor Ambassadens murer, sammen med SVR kabinettet.
Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 5:58 pm

Lykke til med letingen Smile
Til Toppen Go down
Raymond Bouvier

Raymond Bouvier


Antall Innlegg : 8
Join date : 03.08.2012
Age : 46
Bosted : Manhattan, New York

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 6:08 pm

Monica N. Dobreva skrev:
Lykke til med letingen Smile
Til Toppen Go down
Christine-Holt

Christine-Holt


Antall Innlegg : 8
Join date : 04.08.2012
Bosted : New york

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 11:21 pm

Kjempespennende ! Men dårlig at bare gutter kan prøve seg. Hvorfor det for jeg vil og, men siden jeg er jente får jeg ikke prøve engang.. Diskriminering -.-
Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:20 am

Christine-Holt skrev:
Kjempespennende ! Men dårlig at bare gutter kan prøve seg. Hvorfor det for jeg vil og, men siden jeg er jente får jeg ikke prøve engang.. Diskriminering -.-
Altså, det står ikke du må være, det står faktisk (sammensatt) KAN helst være mann, å kunne er ikke det samme som at du må. Dermed er det ikke noe som helst diskriminering. Du kan søke på lik linje med alle andre, hvis jeg forstod rett.
Til Toppen Go down
Christine-Holt

Christine-Holt


Antall Innlegg : 8
Join date : 04.08.2012
Bosted : New york

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:23 am

Men det er en fordel om man er mann fordi det er det de VIL ha dumma..
Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:24 am

Christine-Holt skrev:
Men det er en fordel om man er mann fordi det er det de VIL ha dumma..
Ikke nødvendigvis. For alt du vet kan det bli en kvinne. Hvis en kvinne søker da. Og synes det er usakelig å kalle meg dum.
Til Toppen Go down
Christine-Holt

Christine-Holt


Antall Innlegg : 8
Join date : 04.08.2012
Bosted : New york

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:27 am

Så hvorfor skreiv han det med de tingene de søker da ? Hvorfor akkurat MANN og ikke DAME? Det er bare to, mann og dame så da er det bare klart.. Prøv å forstå det -.-
Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:29 am

Men altså, er det slik du tolker det? Da lurer jeg på hvorfor du ikke gjør noe med det, som å søke , vise hva du kan, dermed heller PRØVE, slik at de ser hvilket potensial du har, og kan dømme etter det?


Sist endret av Monica N. Dobreva den Søn Aug 05, 2012 12:38 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Christine-Holt

Christine-Holt


Antall Innlegg : 8
Join date : 04.08.2012
Bosted : New york

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:34 am

Og du sa det ikke var noe diskriminering i det hele tatt først, også nå skjønner du at du tok feil.. Razz
Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:36 am

Christine-Holt skrev:
Og du sa det ikke var noe diskriminering i det hele tatt først, også nå skjønner du at du tok feil.. Razz
Nei, jeg sa ikke det. Jeg stillte deg et spørsmål.
Til Toppen Go down
Christine-Holt

Christine-Holt


Antall Innlegg : 8
Join date : 04.08.2012
Bosted : New york

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:38 am

Du skrev dette..

"Altså, det står ikke du må være, det står faktisk (sammensatt) KAN helst være mann, å kunne er ikke det samme som at du må. Dermed er det ikke noe som helst diskriminering. Du kan søke på lik linje med alle andre, hvis jeg forstod rett."

Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:39 am

Christine-Holt skrev:
Du skrev dette..

"Altså, det står ikke du må være, det står faktisk (sammensatt) KAN helst være mann, å kunne er ikke det samme som at du må. Dermed er det ikke noe som helst diskriminering. Du kan søke på lik linje med alle andre, hvis jeg forstod rett."

Lengere ned.
Til Toppen Go down
Christine-Holt

Christine-Holt


Antall Innlegg : 8
Join date : 04.08.2012
Bosted : New york

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:44 am

omg, bare innrøm at du tok feil og ikke snakk om andre ting?
Til Toppen Go down
Raymond Bouvier

Raymond Bouvier


Antall Innlegg : 8
Join date : 03.08.2012
Age : 46
Bosted : Manhattan, New York

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:12 am

Christine-Holt skrev:
omg, bare innrøm at du tok feil og ikke snakk om andre ting?

Skjerp deg Christine, som Monica allerede har sagt står det ikke
at det er et krav, men en fordel. Dette har noe med Russland's
kultur irl, og ikke noe med at Evsei er en diskriminerende
person.
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:15 pm

Russland har ingen tradisjon, og er heller ikke kjent for å være vennlige mot kvinner. Derfor ville en kvinnelig ambassadør vært ganske upassende. Og joda Christine, dette er så diskriminerende at du kan starte å hyle ut med feministisk politisk syn om kvinneundertrykking og blabla. Stikk og grin ett annet sted, dette er ett spill hvor vi spiller mest mulig likt virkeligheten. Dermed undertrykker jeg deg til de grader via dette spillet, fordi en vanlig russisk mann gjør det gjerne. Finn deg ett annet spill.
Til Toppen Go down
Miroslav Vezirov

Miroslav Vezirov


Antall Innlegg : 12
Join date : 30.07.2012
Age : 48
Bosted : Manhattan, Greenwich Village.

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 12:27 pm

Evsei Argon skrev:
Russland har ingen tradisjon, og er heller ikke kjent for å være vennlige mot kvinner. Derfor ville en kvinnelig ambassadør vært ganske upassende. Og joda Christine, dette er så diskriminerende at du kan starte å hyle ut med feministisk politisk syn om kvinneundertrykking og blabla. Stikk og grin ett annet sted, dette er ett spill hvor vi spiller mest mulig likt virkeligheten. Dermed undertrykker jeg deg til de grader via dette spillet, fordi en vanlig russisk mann gjør det gjerne. Finn deg ett annet spill.

Cheers! (bildet mitt på venstre side)
Til Toppen Go down
Christine-Holt

Christine-Holt


Antall Innlegg : 8
Join date : 04.08.2012
Bosted : New york

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 1:17 pm

Evsei Argon skrev:
Russland har ingen tradisjon, og er heller ikke kjent for å være vennlige mot kvinner. Derfor ville en kvinnelig ambassadør vært ganske upassende. Og joda Christine, dette er så diskriminerende at du kan starte å hyle ut med feministisk politisk syn om kvinneundertrykking og blabla. Stikk og grin ett annet sted, dette er ett spill hvor vi spiller mest mulig likt virkeligheten. Dermed undertrykker jeg deg til de grader via dette spillet, fordi en vanlig russisk mann gjør det gjerne. Finn deg ett annet spill.

Ehm sier du at du diskriminerer meg foran alle? Haha lol.
Til Toppen Go down
G Callen

G Callen


Antall Innlegg : 9
Join date : 01.08.2012
Age : 54
Bosted : New York

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 6:04 pm

Christine-Holt skrev:
Evsei Argon skrev:
Russland har ingen tradisjon, og er heller ikke kjent for å være vennlige mot kvinner. Derfor ville en kvinnelig ambassadør vært ganske upassende. Og joda Christine, dette er så diskriminerende at du kan starte å hyle ut med feministisk politisk syn om kvinneundertrykking og blabla. Stikk og grin ett annet sted, dette er ett spill hvor vi spiller mest mulig likt virkeligheten. Dermed undertrykker jeg deg til de grader via dette spillet, fordi en vanlig russisk mann gjør det gjerne. Finn deg ett annet spill.

Ehm sier du at du diskriminerer meg foran alle? Haha lol.
Ganske morsom du, rene underholdningen å lese hva du skriver !
Lev med at han vil oppføre seg som de gjør i Russland.
Til Toppen Go down
Michael Sullivan
Admin



Antall Innlegg : 61
Join date : 26.07.2012
Age : 44
Bosted : Bronx, New York City

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 6:06 pm

G Callen skrev:
Christine-Holt skrev:
Evsei Argon skrev:
Russland har ingen tradisjon, og er heller ikke kjent for å være vennlige mot kvinner. Derfor ville en kvinnelig ambassadør vært ganske upassende. Og joda Christine, dette er så diskriminerende at du kan starte å hyle ut med feministisk politisk syn om kvinneundertrykking og blabla. Stikk og grin ett annet sted, dette er ett spill hvor vi spiller mest mulig likt virkeligheten. Dermed undertrykker jeg deg til de grader via dette spillet, fordi en vanlig russisk mann gjør det gjerne. Finn deg ett annet spill.

Ehm sier du at du diskriminerer meg foran alle? Haha lol.
Ganske morsom du, rene underholdningen å lese hva du skriver !
Lev med at han vil oppføre seg som de gjør i Russland.
Til Toppen Go down
https://nycrpg.norwegianforum.net
Neil Harris

Neil Harris


Antall Innlegg : 3
Join date : 05.08.2012
Age : 51
Bosted : New York City

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 8:05 pm

Jeg vil gjærne ha jobben!
Kontakt meg så fort du har tid, så kan vi ta en prat

-Ole Anders
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 8:51 pm

oleanders123 skrev:
Jeg vil gjærne ha jobben!
Kontakt meg så fort du har tid, så kan vi ta en prat

-Ole Anders

Med Homer med en gun som bilde tviler jeg på om du er rett person.. Neida, jeg tar kontakt.
Til Toppen Go down
Neil Harris

Neil Harris


Antall Innlegg : 3
Join date : 05.08.2012
Age : 51
Bosted : New York City

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 9:05 pm

Evsei Argon skrev:
oleanders123 skrev:
Jeg vil gjærne ha jobben!
Kontakt meg så fort du har tid, så kan vi ta en prat

-Ole Anders

Med Homer med en gun som bilde tviler jeg på om du er rett person.. Neida, jeg tar kontakt.

Haha var bare et jeg hadde lagret på Macen som var øverst, gadd ikke å lete noe mer så tok det.

Flott! den er grei
Til Toppen Go down
George Younce

George Younce


Antall Innlegg : 5
Join date : 29.07.2012
Age : 94
Bosted : Manhattan, New York City

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 9:46 am

Christine-Holt skrev:
Men det er en fordel om man er mann fordi det er det de VIL ha dumma..

Jeg tror nok du får bli det nå.. Med det fine språkbruket ditt.
Til Toppen Go down
Dimitrij "Dimma" Boridin

Dimitrij


Antall Innlegg : 15
Join date : 10.08.2012
Age : 54
Bosted : Fordham Manor, Bronx (NYC)

Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitimeTor Aug 16, 2012 4:01 pm

Christine-Holt skrev:
Evsei Argon skrev:
Russland har ingen tradisjon, og er heller ikke kjent for å være vennlige mot kvinner. Derfor ville en kvinnelig ambassadør vært ganske upassende. Og joda Christine, dette er så diskriminerende at du kan starte å hyle ut med feministisk politisk syn om kvinneundertrykking og blabla. Stikk og grin ett annet sted, dette er ett spill hvor vi spiller mest mulig likt virkeligheten. Dermed undertrykker jeg deg til de grader via dette spillet, fordi en vanlig russisk mann gjør det gjerne. Finn deg ett annet spill.

Ehm sier du at du diskriminerer meg foran alle? Haha lol.

Ærlig talt, jeg hadde en god latter mens jeg leste dette av deg Christine. Enig i det Hydro sier, og du må virkelig ha skjerpings i språkbruket ditt mens du grunner argumentene dine. Du kan ikke forsvare deg med dine såkalte "argumenter", fordi du har fått et hardt svar tilbake, finish.
Prøv på politikk i USA
Til Toppen Go down
Sponsored content





Russisk ambassadør Empty
PosteTema: Re: Russisk ambassadør   Russisk ambassadør Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Russisk ambassadør
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: New York City RPG, Åpent forum-
Gå Til: