Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Få folk tilbake

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Chi Bo Quang

Chi Bo Quang


Antall Innlegg : 8
Join date : 02.08.2012
Age : 61
Bosted : New York, NY, United States - Beijing, Beijing Municipality, People's Republic of China

Få folk tilbake Empty
PosteTema: Få folk tilbake   Få folk tilbake Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 1:10 pm

Heisann!


Jeg lurer på hvordan vi skal få folk tilbake. Dette tullet med Habbo de siste to månende har ført til at nesten alle har dratt.

Jeg er nokså sikker på at samtlige har kontakt med flere personer utenfor hotellet. Jeg syntes disse skal oppfordre til å begynne igjen.

Hva mener dere?
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

Få folk tilbake Empty
PosteTema: Re: Få folk tilbake   Få folk tilbake Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 2:56 pm

Mhm
Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

Få folk tilbake Empty
PosteTema: Re: Få folk tilbake   Få folk tilbake Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 2:59 pm

Det er en del som har forflyttet seg til retro hoteller, og en del av de har valgt å fortsette der. Det er jo alltids mulig å snakke med de som spiller på f.eks habin.me inne på det hotellet også, å se om de er villig til å komme tilbake.
Til Toppen Go down
Neil Harris

Neil Harris


Antall Innlegg : 3
Join date : 05.08.2012
Age : 51
Bosted : New York City

Få folk tilbake Empty
PosteTema: Re: Få folk tilbake   Få folk tilbake Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 5:47 pm

Forklar dem at samfunnet her bygges opp igjen og hva som skjer, kanskje de kommer tilbake
Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

Få folk tilbake Empty
PosteTema: Re: Få folk tilbake   Få folk tilbake Icon_minitimeMan Aug 06, 2012 5:58 pm

Vladimir Pavlov skrev:
Forklar dem at samfunnet her bygges opp igjen og hva som skjer, kanskje de kommer tilbake
Jeg kan hoppe innom habin å snakke med de jeg finner når jeg har tid.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Få folk tilbake Empty
PosteTema: Re: Få folk tilbake   Få folk tilbake Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Få folk tilbake
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: New York City RPG, Åpent forum-
Gå Til: