Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 MafiaRPG + NYCRPG

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 8:50 pm

Vel, jeg har diskutert med mine rådmenn og fellesspillere, og vi har kommet til at vi kan slå oss sammen, men vi har noen krav om dette skjer.
Disse kravene ønsker vi å diskutere med NYCRPG representanter, så kontakt meg gjennom PM, eller add meg på habbo når dere har noen som kan representere dere, slik vi kan avtale et møte der vi kan diskutere fremtiden for rollespillet mellom oss.
(Heter Paul-Ianniello eller Joeseph-Lombardi på habbo).


MvH Joker
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 8:54 pm

Kan du legge ut kravene deres her? Så alle vet hva MRPG folka vil.
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 10:54 am

Patrick Jane skrev:
Kan du legge ut kravene deres her? Så alle vet hva MRPG folka vil.
Beklager, kravene er noe vi ønsker å diskutere med representantene, før vi viser det til publikummet.
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 2:50 pm

Trønder Joker skrev:
Patrick Jane skrev:
Kan du legge ut kravene deres her? Så alle vet hva MRPG folka vil.
Beklager, kravene er noe vi ønsker å diskutere med representantene, før vi viser det til publikummet.

Hvorfor ikke? Det er ikke verdensproblemene som skal løses. Bare legg ut kravene, det er ikke så vanskelig med mindre dere ikke har faste og klare krav, men krav som dere kommer på underveis i en diskusjon.
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 3:12 pm

Javel, siden dere ikke har kapasitet å finne noen gode representanter, kommer jeg med kravene nå:

- Reformasjon i styremåten/strye-strukturen (1 NYCRPG adminstrator & 1 MRPG adminstrator, minimum 5 moderatorer og et råd som består av efarene rollespillere).
- Reformasjon i reglene (reglene skal bli diskutert mellom adminstratorene og rådet).
- In-Game året kan diskuteres.
- Vi ønsker både staten NY og NJ blir en del av rollespillet.
- Jeg personlig lager et nytt forum til NYCRPG.
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 3:22 pm

Vi har kapasitet til å finne gode representerer, og det er beklagelig at ingen gidder å bruke tiden inne på hotellet på å diskutere dette, istede for å faktisk rollespille som de gjør.

Anyway.

Det så vel og bra ut, men jeg lurte på om du ikke kunne poste ut MRPG reglene her? Hele NYCRPG er for de reglene, eller mesteparten. Jeg lurer også på hvordan man skal klare å ha nok sivile, kriminelle og politifolk til enda en stat, i tillegg til New York.
Til Toppen Go down
Michael Sullivan
Admin



Antall Innlegg : 61
Join date : 26.07.2012
Age : 44
Bosted : Bronx, New York City

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 3:36 pm

Trønder Joker skrev:
Javel, siden dere ikke har kapasitet å finne noen gode representanter, kommer jeg med kravene nå:

- Reformasjon i styremåten/strye-strukturen (1 NYCRPG adminstrator & 1 MRPG adminstrator, minimum 5 moderatorer og et råd som består av efarene rollespillere).
- Reformasjon i reglene (reglene skal bli diskutert mellom adminstratorene og rådet).
- In-Game året kan diskuteres.
- Vi ønsker både staten NY og NJ blir en del av rollespillet.
- Jeg personlig lager et nytt forum til NYCRPG.

Sorry for at jeg ikke nerder Habbo 24/7, men kontakt meg på hotellet så kan
vi diskutere dette
Til Toppen Go down
https://nycrpg.norwegianforum.net
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 3:41 pm

Patrick Jane skrev:
Vi har kapasitet til å finne gode representerer, og det er beklagelig at ingen gidder å bruke tiden inne på hotellet på å diskutere dette, istede for å faktisk rollespille som de gjør.

Anyway.

Det så vel og bra ut, men jeg lurte på om du ikke kunne poste ut MRPG reglene her? Hele NYCRPG er for de reglene, eller mesteparten. Jeg lurer også på hvordan man skal klare å ha nok sivile, kriminelle og politifolk til enda en stat, i tillegg til New York.
Når ble vi enige at vi skal kjøre NYC som en maskin, en levende by heletiden. Det er ikke slik jeg ser for meg RP, vi tar for oss for bare noen scener/gater/bydeler som virker interessant, og lage noen scener utt av det.
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 3:50 pm

Trønder Joker skrev:
Patrick Jane skrev:
Vi har kapasitet til å finne gode representerer, og det er beklagelig at ingen gidder å bruke tiden inne på hotellet på å diskutere dette, istede for å faktisk rollespille som de gjør.

Anyway.

Det så vel og bra ut, men jeg lurte på om du ikke kunne poste ut MRPG reglene her? Hele NYCRPG er for de reglene, eller mesteparten. Jeg lurer også på hvordan man skal klare å ha nok sivile, kriminelle og politifolk til enda en stat, i tillegg til New York.
Når ble vi enige at vi skal kjøre NYC som en maskin, en levende by heletiden. Det er ikke slik jeg ser for meg RP, vi tar for oss for bare noen scener/gater/bydeler som virker interessant, og lage noen scener utt av det.

Det er mer effektiv med kun NY, fordi da har du alltid noen politifolk på, og alltid noen sivile/kriminelle. Man kan ha scener som bygger opp til en historie, og som varer lengre og som opptar mange i rollespillet. Derfor ble vi enige om å kun ha New York, og den er aktiv hele tiden, noe som tidligvis er ett fenomen for deg, som er vant til deres system.
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 3:54 pm

Patrick Jane skrev:
Trønder Joker skrev:
Patrick Jane skrev:
Vi har kapasitet til å finne gode representerer, og det er beklagelig at ingen gidder å bruke tiden inne på hotellet på å diskutere dette, istede for å faktisk rollespille som de gjør.

Anyway.

Det så vel og bra ut, men jeg lurte på om du ikke kunne poste ut MRPG reglene her? Hele NYCRPG er for de reglene, eller mesteparten. Jeg lurer også på hvordan man skal klare å ha nok sivile, kriminelle og politifolk til enda en stat, i tillegg til New York.
Når ble vi enige at vi skal kjøre NYC som en maskin, en levende by heletiden. Det er ikke slik jeg ser for meg RP, vi tar for oss for bare noen scener/gater/bydeler som virker interessant, og lage noen scener utt av det.

Det er mer effektiv med kun NY, fordi da har du alltid noen politifolk på, og alltid noen sivile/kriminelle. Man kan ha scener som bygger opp til en historie, og som varer lengre og som opptar mange i rollespillet. Derfor ble vi enige om å kun ha New York, og den er aktiv hele tiden, noe som tidligvis er ett fenomen for deg, som er vant til deres system.
Hva om vi bare tar noen områder fra NJ? Jeg tenker Newark og Elizabeth, det ligger 5minutter fra Manhattan. Og NYPD har rettigheter der og.
Til Toppen Go down
Michael Sullivan
Admin



Antall Innlegg : 61
Join date : 26.07.2012
Age : 44
Bosted : Bronx, New York City

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 4:10 pm

Trønder Joker skrev:
Patrick Jane skrev:
Trønder Joker skrev:
Patrick Jane skrev:
Vi har kapasitet til å finne gode representerer, og det er beklagelig at ingen gidder å bruke tiden inne på hotellet på å diskutere dette, istede for å faktisk rollespille som de gjør.

Anyway.

Det så vel og bra ut, men jeg lurte på om du ikke kunne poste ut MRPG reglene her? Hele NYCRPG er for de reglene, eller mesteparten. Jeg lurer også på hvordan man skal klare å ha nok sivile, kriminelle og politifolk til enda en stat, i tillegg til New York.
Når ble vi enige at vi skal kjøre NYC som en maskin, en levende by heletiden. Det er ikke slik jeg ser for meg RP, vi tar for oss for bare noen scener/gater/bydeler som virker interessant, og lage noen scener utt av det.

Det er mer effektiv med kun NY, fordi da har du alltid noen politifolk på, og alltid noen sivile/kriminelle. Man kan ha scener som bygger opp til en historie, og som varer lengre og som opptar mange i rollespillet. Derfor ble vi enige om å kun ha New York, og den er aktiv hele tiden, noe som tidligvis er ett fenomen for deg, som er vant til deres system.
Hva om vi bare tar noen områder fra NJ? Jeg tenker Newark og Elizabeth, det ligger 5minutter fra Manhattan. Og NYPD har rettigheter der og.

Høres greit ut for meg.
Til Toppen Go down
https://nycrpg.norwegianforum.net
Quan Han Chasi

Quan Han Chasi


Antall Innlegg : 8
Join date : 02.08.2012
Bosted : Chinatown, Manhattan, New York

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 4:17 pm

Angående det du sa om å lage eget forum til NYCRPG:

Kan vi ikke bare ha et eget forum for begge samfunn? Vi kan føre alt under samme samfunn. Samle Mafia RPG og NYCRPG til et samfunn, med helt like regler og samme forum. Hvorfor skal vi ha to forum om vi skal ha samme regler og samme "styret"?
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 4:27 pm

Quan Han Chasi skrev:
Angående det du sa om å lage eget forum til NYCRPG:

Kan vi ikke bare ha et eget forum for begge samfunn? Vi kan føre alt under samme samfunn. Samle Mafia RPG og NYCRPG til et samfunn, med helt like regler og samme forum. Hvorfor skal vi ha to forum om vi skal ha samme regler og samme "styret"?
Jeg tenkte vi kunne bruke mitt forum; sjekk det selv; NewYorkCityRPG.forumr.net.
Til Toppen Go down
Quan Han Chasi

Quan Han Chasi


Antall Innlegg : 8
Join date : 02.08.2012
Bosted : Chinatown, Manhattan, New York

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 6:28 pm

Trønder Joker skrev:
Quan Han Chasi skrev:
Angående det du sa om å lage eget forum til NYCRPG:

Kan vi ikke bare ha et eget forum for begge samfunn? Vi kan føre alt under samme samfunn. Samle Mafia RPG og NYCRPG til et samfunn, med helt like regler og samme forum. Hvorfor skal vi ha to forum om vi skal ha samme regler og samme "styret"?
Jeg tenkte vi kunne bruke mitt forum; sjekk det selv; NewYorkCityRPG.forumr.net.

Som et felles samfunn? Ikke Mafia RPG og NYCRPG, kun NYCRPG?
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeTor Aug 09, 2012 6:38 pm

Quan Han Chasi skrev:
Trønder Joker skrev:
Quan Han Chasi skrev:
Angående det du sa om å lage eget forum til NYCRPG:

Kan vi ikke bare ha et eget forum for begge samfunn? Vi kan føre alt under samme samfunn. Samle Mafia RPG og NYCRPG til et samfunn, med helt like regler og samme forum. Hvorfor skal vi ha to forum om vi skal ha samme regler og samme "styret"?
Jeg tenkte vi kunne bruke mitt forum; sjekk det selv; NewYorkCityRPG.forumr.net.

Som et felles samfunn? Ikke Mafia RPG og NYCRPG, kun NYCRPG?
Kun NYCRPG, et samfunn ja.
Til Toppen Go down
Thomas Garcia

Thomas Garcia


Antall Innlegg : 7
Join date : 14.09.2012

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 1:43 pm

rabbit
Til Toppen Go down
Michael Sullivan
Admin



Antall Innlegg : 61
Join date : 26.07.2012
Age : 44
Bosted : Bronx, New York City

MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:16 pm

Thomas Garcia skrev:
rabbit

Poenget med å dra frem en måned gammel tråd er?
Til Toppen Go down
https://nycrpg.norwegianforum.net
Sponsored content





MafiaRPG + NYCRPG Empty
PosteTema: Re: MafiaRPG + NYCRPG   MafiaRPG + NYCRPG Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
MafiaRPG + NYCRPG
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» NYCRPG - Infoboks V. 1 (Vil oppdateres)
» Etter en kort prat med MafiaRPG

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: New York City RPG, Åpent forum-
Gå Til: