Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 ''Avatarer''

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Chi Bo Quang

Chi Bo Quang


Antall Innlegg : 8
Join date : 02.08.2012
Age : 61
Bosted : New York, NY, United States - Beijing, Beijing Municipality, People's Republic of China

''Avatarer'' Empty
PosteTema: ''Avatarer''   ''Avatarer'' Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 11:22 am

Jeg syntes det er uhyre merkelig og egentlig bare latterlig å se hvordan karakterene til folk ser ut.

ALLE, og da mener jeg (nesten) ALLE, ser ut som en slags form for filmstjerner, modeller eller prostituerte.

Jeg blir nesten flau på deres vegne når jeg ser hvilke bilder de har. Det er ikke sikkert jeg har et særlig flott bilde jeg heller, men jeg har i det minste en halvfeit kineser som ser ut til å ha forrådt utallige mennesker for å komme dit han er nå. Det virker som om folk prøver å leve det livet de aldri får, og det er bare latterlig.

Jeg er forberedt på å få merkelige og sinte svar, men dette er noe jeg må få sagt. Det er rett og slett helt og holdent på trynet.
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

''Avatarer'' Empty
PosteTema: Re: ''Avatarer''   ''Avatarer'' Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 11:32 am

Det er nok litt vanskeligere for jenter enn gutter å finne en avatar som ikke er en dritfin skuespiller eller stjerne fra TV/filmer, det er ganske få slike "normale" kvinner i filmer og slikt. Blant oss, eller gutter, er det nok mer som kunne vært annerledes.
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

''Avatarer'' Empty
PosteTema: Re: ''Avatarer''   ''Avatarer'' Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 11:46 am

Evsei Argon skrev:
Det er nok litt vanskeligere for jenter enn gutter å finne en avatar som ikke er en dritfin skuespiller eller stjerne fra TV/filmer, det er ganske få slike "normale" kvinner i filmer og slikt. Blant oss, eller gutter, er det nok mer som kunne vært annerledes.
Jojo, jeg har forståelse for jentene' men dette er jo faen meg et rollespill. Og det er ikke avataren som bekymrer meg mest, men det er hvordan fleste parten rollespiller med disse "perfekte" karakterene, altså rå-kjedelig rollespill. Man må tørr å altså kødde litt med karakteren, gi han/hun enn latterlig negativ side. Som sagt NO HEROISM!
Til Toppen Go down
Dimitrij "Dimma" Boridin

Dimitrij


Antall Innlegg : 15
Join date : 10.08.2012
Age : 54
Bosted : Fordham Manor, Bronx (NYC)

''Avatarer'' Empty
PosteTema: Re: ''Avatarer''   ''Avatarer'' Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 4:59 pm

Jeg kan si meg enig i det du sier Maxzorin, og jeg kan si jeg faktisk har provd aa finne et slikt bilde. Men, Christian Bale er mitt forbilde og en fantastisk god skuespiller altsaa det er veldig vanskelig aa finne et ikke perfekt bilde enn et perfekt bilde. Jeg fant til slutt et bilde, som var kanskje mer art enn perfekt. Men sier meg ganske enig i det, men de fleste har bilde av et forbilde for dem eller karakteren sin. Jeg har ikke tatt meg tid til aa se mange filmer, saa Bale var den forste jeg kom paa.

Og for aa vaere aerlig, saa vil jeg ha slike bilder som du har av karakterene dine. De virker saa politiske, og realistiske holdt jeg paa aa si. Slike som er halvfeite, gaar med egen stil og har et slags fokusert blikk. Men som sagt, fleste av oss har bilder av karakteren sin.
Til Toppen Go down
Sponsored content





''Avatarer'' Empty
PosteTema: Re: ''Avatarer''   ''Avatarer'' Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
''Avatarer''
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: New York City RPG, Åpent forum-
Gå Til: