Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 foo real now /-/

Go down 
+5
Michael Tchjenkovicz
Anabelle Clifton
Caroline Paverano
Dimitrij "Dimma" Boridin
Trønder Joker
9 posters
AvInnlegg
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

foo real now /-/ Empty
PosteTema: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeTor Aug 23, 2012 9:52 pm

Ja, foo real now, jeg slutter nå. Jeg merker rett og slett at det er ikke lengere gøy å rollespille her på habbo.
Men skal ikke utdype meg eller grine i denne tråden, skal gjør det enkelt og greit.

Jeg er Admin? Ja, jeg går av som adminstrator, men jeg kommer til forsatt å bli aktiv i forumet. Så jobben som forum-hoster kan jeg godt ta hånd om.

Friends? Jeg har dere på fjes.

Ønsker du å få taki meg? PM meg her eller kontakt meg gjennom fjes om du har meg.

09-12 utrolige år med rollespill, vi har fått nå et unikt rollespill på det norske hotellet, synd det går i nedover bakker nå da, men jaja.

solong fellas and ladies
xxx
Joker Aka Edd



Sist endret av Trønder Joker den Tor Okt 04, 2012 3:03 pm, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Dimitrij "Dimma" Boridin

Dimitrij


Antall Innlegg : 15
Join date : 10.08.2012
Age : 54
Bosted : Fordham Manor, Bronx (NYC)

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 4:02 pm

Jeg har slutta jeg, men jeg syns samfunnet burde gå over til habin
Til Toppen Go down
Caroline Paverano

Caroline Paverano


Antall Innlegg : 3
Join date : 16.08.2012
Age : 47
Bosted : New York, Manhattan.

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 5:07 pm

Sånn sett er ikke Habin noe bedre Alex, dessuten ingen har klart og få samfunnet stabilt der på minst 2 år, og ingen rollespiller real der. I tillegg kan du få virus ettersom det er ett retro, ulovelig kopi av det orginale.
Til Toppen Go down
Anabelle Clifton

Anabelle Clifton


Antall Innlegg : 30
Join date : 31.07.2012
Bosted : Garrel Gardens

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 5:40 pm

Caroline Paverano skrev:
Sånn sett er ikke Habin noe bedre Alex, dessuten ingen har klart og få samfunnet stabilt der på minst 2 år, og ingen rollespiller real der. I tillegg kan du få virus ettersom det er ett retro, ulovelig kopi av det orginale.
Til Toppen Go down
Michael Tchjenkovicz

Michael Tchjenkovicz


Antall Innlegg : 2
Join date : 02.08.2012
Age : 44
Bosted : Lower Manhattan

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeLør Aug 25, 2012 6:51 pm

For real?
Til Toppen Go down
Dimitrij "Dimma" Boridin

Dimitrij


Antall Innlegg : 15
Join date : 10.08.2012
Age : 54
Bosted : Fordham Manor, Bronx (NYC)

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 12:24 pm

Caroline Paverano skrev:
Sånn sett er ikke Habin noe bedre Alex, dessuten ingen har klart og få samfunnet stabilt der på minst 2 år, og ingen rollespiller real der. I tillegg kan du få virus ettersom det er ett retro, ulovelig kopi av det orginale.

De er ikke real, men tross alt er det bedre møbler der I guess og mange fra MafiaRPG er der. Men vi kunne få opp ting dit, altså slik at alt som er her burde vært der fordi der rollespiller hvertfall folk.
Til Toppen Go down
Caroline Paverano

Caroline Paverano


Antall Innlegg : 3
Join date : 16.08.2012
Age : 47
Bosted : New York, Manhattan.

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 1:24 pm

Seriøst, flytte ett samfunn kun fordi du kan kjøpe og lage ALT du vil der?
Habin er fortsatt bortkastet spør du meg. Og det blir mest sannsynlig lagt ned ganske snart ettersom det er en ulovelig kopi av det orginale hotellet vårt.
Og om dere vil ha ett bedre samfunn.. hva med og få med seg folk i gatene og slikt for og rollespille? og samfunnet på habin er jo helt f*cka ettersom alle der ikke kan ekte rollespill. Som f.eks : ''*hunn spiser*'' ''*han setter seg*'' *hun går*
Ingen der som kan reglene.
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco


Antall Innlegg : 47
Join date : 30.07.2012
Age : 47
Bosted : BRONX

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 5:38 pm

Caroline Paverano skrev:
Seriøst, flytte ett samfunn kun fordi du kan kjøpe og lage ALT du vil der?
Habin er fortsatt bortkastet spør du meg. Og det blir mest sannsynlig lagt ned ganske snart ettersom det er en ulovelig kopi av det orginale hotellet vårt.
Og om dere vil ha ett bedre samfunn.. hva med og få med seg folk i gatene og slikt for og rollespille? og samfunnet på habin er jo helt f*cka ettersom alle der ikke kan ekte rollespill. Som f.eks : ''*hunn spiser*'' ''*han setter seg*'' *hun går*
Ingen der som kan reglene.

take it easy baby
Til Toppen Go down
Miroslav Vezirov

Miroslav Vezirov


Antall Innlegg : 12
Join date : 30.07.2012
Age : 48
Bosted : Manhattan, Greenwich Village.

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 4:54 pm

Evsei Argon skrev:
Caroline Paverano skrev:
Seriøst, flytte ett samfunn kun fordi du kan kjøpe og lage ALT du vil der?
Habin er fortsatt bortkastet spør du meg. Og det blir mest sannsynlig lagt ned ganske snart ettersom det er en ulovelig kopi av det orginale hotellet vårt.
Og om dere vil ha ett bedre samfunn.. hva med og få med seg folk i gatene og slikt for og rollespille? og samfunnet på habin er jo helt f*cka ettersom alle der ikke kan ekte rollespill. Som f.eks : ''*hunn spiser*'' ''*han setter seg*'' *hun går*
Ingen der som kan reglene.

take it easy baby
Til Toppen Go down
Quan Han Chasi

Quan Han Chasi


Antall Innlegg : 8
Join date : 02.08.2012
Bosted : Chinatown, Manhattan, New York

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeTor Aug 30, 2012 8:36 pm

Forstår deg godt. Det ble helt dødt her, og man mister piffen for rollespill. Jeg og mange andre er og blir borte. Og jeg tipper at det vil bli flere av oss som forsvinner.
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeTor Okt 04, 2012 3:04 pm

Quan Han Chasi skrev:
Forstår deg godt. Det ble helt dødt her, og man mister piffen for rollespill. Jeg og mange andre er og blir borte. Og jeg tipper at det vil bli flere av oss som forsvinner.
no shit
Til Toppen Go down
Rocky Geneva

Rocky Geneva


Antall Innlegg : 5
Join date : 02.08.2012
Age : 70
Bosted : Red Hook, Brooklyn New York City, USA

foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitimeLør Okt 06, 2012 12:10 pm

[Only admins are allowed to see this image]
Til Toppen Go down
Sponsored content





foo real now /-/ Empty
PosteTema: Re: foo real now /-/   foo real now /-/ Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
foo real now /-/
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: OOC Diskusjon-
Gå Til: