Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Planer om fremtiden?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Isabella Rough

Isabella Rough


Antall Innlegg : 1
Join date : 19.08.2012
Age : 34
Bosted : Unknown

Planer om fremtiden? Empty
PosteTema: Planer om fremtiden?   Planer om fremtiden? Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 1:52 pm

For meg ser det nå ut som hele NYCRPG er i ruiner. Det har vært små perioder blant annet i fjor der det var litt stille, og problemer med TWRPG. Men nå er jo absolutt alt dødt! Hva har skjedd? Jeg savner det gamle TWRPG, der vi faktisk var aktive og rollespilte... Det er bare litt over et halvt år siden, og nå er absolutt alt bare helt borte. Folk spiller ikke lengre, de fleste har sluttet og vennelista mi som før brukte å være full av påloggede rollespillere er det nå skjeldent at det er bare en pålogget... Jeg savner det som var før, og ville gjort hva som helst for å få det tilbake igjen, det er jeg helt sikkert ikke alene om. I slutten ble det bare krangling, problemer og diskusjoner, noen skiftet til retroer osv. Men hva var det egentlig som gjorde at TWRPG endte opp i ruiner? NYCRPG varte en liten stund etter TWRPG, men ikke lenge før det endte på samme måte som TWRPG. Har dere admins planer om fremtiden?
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

Planer om fremtiden? Empty
PosteTema: Re: Planer om fremtiden?   Planer om fremtiden? Icon_minitimeTor Okt 25, 2012 2:44 pm

Isabella Rough skrev:
For meg ser det nå ut som hele NYCRPG er i ruiner. Det har vært små perioder blant annet i fjor der det var litt stille, og problemer med TWRPG. Men nå er jo absolutt alt dødt! Hva har skjedd? Jeg savner det gamle TWRPG, der vi faktisk var aktive og rollespilte... Det er bare litt over et halvt år siden, og nå er absolutt alt bare helt borte. Folk spiller ikke lengre, de fleste har sluttet og vennelista mi som før brukte å være full av påloggede rollespillere er det nå skjeldent at det er bare en pålogget... Jeg savner det som var før, og ville gjort hva som helst for å få det tilbake igjen, det er jeg helt sikkert ikke alene om. I slutten ble det bare krangling, problemer og diskusjoner, noen skiftet til retroer osv. Men hva var det egentlig som gjorde at TWRPG endte opp i ruiner? NYCRPG varte en liten stund etter TWRPG, men ikke lenge før det endte på samme måte som TWRPG. Har dere admins planer om fremtiden?

Det er ikke bare det generale rollespillet som går under, selveste habbo hotellet har begynnt å nå sine siste dager. Mindre & mindre aktive spillere på habbo, mindre spillere for rollespillet, simply math.
TWRPG var bare kaos, NYCRPG kom for seint mener jeg.
Anbefaller du gjør det samme som de andre har gjordt; slutt eller flytt over til et retro.

MvH Bromstad Joker

Til Toppen Go down
 
Planer om fremtiden?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: New York City RPG, Åpent forum-
Gå Til: