| "Angående muting på habbo" | |
|
+3Michael Sullivan RobertoPalicco Anna McCarter 7 posters |
Av | Innlegg |
---|
Anna McCarter
Antall Innlegg : 12 Join date : 01.08.2012 Age : 38
| Tema: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 8:13 pm | |
| Vel, jeg har blitt muta på habbo i over en halvtime, hvor lenge har habbo lov å mute deg?
Så vil jeg råde om at man bør være forsiktig om hva man sier på HH, jeg ble bannet ved å si "sms" i 24 timer, virker som staff har blitt strengere. | |
|
| |
RobertoPalicco
Antall Innlegg : 4 Join date : 30.07.2012
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 8:18 pm | |
| - Susan Johnson skrev:
- Vel, jeg har blitt muta på habbo i over en halvtime, hvor lenge har habbo lov å mute deg?
Så vil jeg råde om at man bør være forsiktig om hva man sier på HH, jeg ble bannet ved å si "sms" i 24 timer, virker som staff har blitt strengere. damn, your sexy. and thanks for the warning | |
|
| |
Anna McCarter
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 8:26 pm | |
| Uansett hvilken bruker jeg logger inn på er jeg muta, hva skjer med det? | |
|
| |
RobertoPalicco
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 8:30 pm | |
| - Susan Johnson skrev:
- Uansett hvilken bruker jeg logger inn på er jeg muta, hva skjer med det?
Idk, habbo is not da' same shit | |
|
| |
Anna McCarter
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 8:31 pm | |
| - RobertoPalicco skrev:
- Susan Johnson skrev:
Idk, habbo is not da' same shit Så sant så sant, og mer irriterende er at de muter den ene brukern min, uten at jeg har sagt noe galt. | |
|
| |
Michael Sullivan Admin
Antall Innlegg : 61 Join date : 26.07.2012 Age : 44 Bosted : Bronx, New York City
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 8:43 pm | |
| - Susan Johnson skrev:
- RobertoPalicco skrev:
- Susan Johnson skrev:
Idk, habbo is not da' same shit
Så sant så sant, og mer irriterende er at de muter den ene brukern min, uten at jeg har sagt noe galt. Her er 2 alternativer de har gjort: A): De har mutet alle brukere på samme email B): De har IP mutet deg, alle som ligger inn fra ditt nettverk er mutet. Tror nok A er mest sannsynlig men du vet aldri. | |
|
| |
Anabelle Clifton
Antall Innlegg : 30 Join date : 31.07.2012 Bosted : Garrel Gardens
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 9:03 pm | |
| - Michael Rubens Bloomberg skrev:
- Susan Johnson skrev:
- RobertoPalicco skrev:
- Susan Johnson skrev:
Så sant så sant, og mer irriterende er at de muter den ene brukern min, uten at jeg har sagt noe galt. Her er 2 alternativer de har gjort:
A): De har mutet alle brukere på samme email B): De har IP mutet deg, alle som ligger inn fra ditt nettverk er mutet.
Tror nok A er mest sannsynlig men du vet aldri. Vil gjette på at HH har bestemt seg for det at hvis man er utestengt, er man utestengt.. Før pleide de fleste å bare hoppe på en annen bruker, det er det jo ikke noe poeng med slik som det er nå. | |
|
| |
Michael Sullivan Admin
Antall Innlegg : 61 Join date : 26.07.2012 Age : 44 Bosted : Bronx, New York City
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 9:13 pm | |
| - Monica N. Dobreva skrev:
- Michael Rubens Bloomberg skrev:
- Susan Johnson skrev:
- RobertoPalicco skrev:
- Susan Johnson skrev:
Så sant så sant, og mer irriterende er at de muter den ene brukern min, uten at jeg har sagt noe galt. Her er 2 alternativer de har gjort:
A:( De har mutet alle brukere på samme email B:( De har IP mutet deg, alle som ligger inn fra ditt nettverk er mutet.
Tror nok A er mest sannsynlig men du vet aldri. Vil gjette på at HH har bestemt seg for det at hvis man er utestengt, er man utestengt.. Før pleide de fleste å bare hoppe på en annen bruker, det er det jo ikke noe poeng med slik som det er nå. Wiiii, banna jeg og! Du er utestengt! Grunnen til utestengelsen er "Du har blitt utvist /bannet til 03-08-2012 23:07:23. Å delta i seksuelt uakseptable samtaler er ikke tillatt. Vennligst les Habboloven og brukervilkårene om uakseptabel oppførsel. (id: 166851)" og vil vare til 03.08.12 23:07 (GMT +0200). | |
|
| |
Miroslav Vezirov
Antall Innlegg : 12 Join date : 30.07.2012 Age : 49 Bosted : Manhattan, Greenwich Village.
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 9:58 pm | |
| - Michael Rubens Bloomberg skrev:
- Monica N. Dobreva skrev:
- Susan Johnson skrev:
- RobertoPalicco skrev:
- Susan Johnson skrev:
A:( De har mutet alle brukere på samme email B:( De har IP mutet deg, alle som ligger inn fra ditt nettverk er mutet.
Tror nok A er mest sannsynlig men du vet aldri. Vil gjette på at HH har bestemt seg for det at hvis man er utestengt, er man utestengt.. Før pleide de fleste å bare hoppe på en annen bruker, det er det jo ikke noe poeng med slik som det er nå. Wiiii, banna jeg og!
Du er utestengt! Grunnen til utestengelsen er "Du har blitt utvist /bannet til 03-08-2012 23:07:23. Å delta i seksuelt uakseptable samtaler er ikke tillatt. Vennligst les Habboloven og brukervilkårene om uakseptabel oppførsel. (id: 166851)" og vil vare til 03.08.12 23:07 (GMT +0200). The mayor is getting dirt on his hands Cheers! (Se på bildet mitt ) | |
|
| |
Michael Sullivan Admin
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 10:03 pm | |
| - Miroslav Vezirov skrev:
- Susan Johnson skrev:
- RobertoPalicco skrev:
- Susan Johnson skrev:
Tror nok A er mest sannsynlig men du vet aldri. Vil gjette på at HH har bestemt seg for det at hvis man er utestengt, er man utestengt.. Før pleide de fleste å bare hoppe på en annen bruker, det er det jo ikke noe poeng med slik som det er nå. Wiiii, banna jeg og!
Du er utestengt! Grunnen til utestengelsen er "Du har blitt utvist /bannet til 03-08-2012 23:07:23. Å delta i seksuelt uakseptable samtaler er ikke tillatt. Vennligst les Habboloven og brukervilkårene om uakseptabel oppførsel. (id: 166851)" og vil vare til 03.08.12 23:07 (GMT +0200). The mayor is getting dirt on his hands Cheers! (Se på bildet mitt ) The Mayor want's to kick you'r ass | |
|
| |
Anabelle Clifton
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 10:09 pm | |
| - Miroslav Vezirov skrev:
- Susan Johnson skrev:
- RobertoPalicco skrev:
- Susan Johnson skrev:
Du er utestengt! Grunnen til utestengelsen er "Du har blitt utvist /bannet til 03-08-2012 23:07:23. Å delta i seksuelt uakseptable samtaler er ikke tillatt. Vennligst les Habboloven og brukervilkårene om uakseptabel oppførsel. (id: 166851)" og vil vare til 03.08.12 23:07 (GMT +0200). The mayor is getting dirt on his hands Cheers! (Se på bildet mitt ) Genialt | |
|
| |
G Callen
Antall Innlegg : 9 Join date : 01.08.2012 Age : 54 Bosted : New York
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 11:30 pm | |
| Noen som vil nå skifte til retro? Vi kan vel smiske litt med en ledelse så vi får friheten til å gjøre hva vi vil. | |
|
| |
RobertoPalicco
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Tor Aug 02, 2012 11:56 pm | |
| - G Callen skrev:
- Noen som vil nå skifte til retro? Vi kan vel smiske litt med en ledelse så vi får friheten til å gjøre hva vi vil.
Yeah. | |
|
| |
Gianneli Binasco
Antall Innlegg : 47 Join date : 30.07.2012 Age : 47 Bosted : BRONX
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Fre Aug 03, 2012 12:04 am | |
| - G Callen skrev:
- Noen som vil nå skifte til retro? Vi kan vel smiske litt med en ledelse så vi får friheten til å gjøre hva vi vil.
Nei, .no er mer ryddigere. Vi har fått ett grunnleggende system der og, og retro åpner for all verdens muligheter for RP. Og all verdens problemer. .no er løsningen, og vi har bestemt oss for å være der. | |
|
| |
Anabelle Clifton
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Fre Aug 03, 2012 12:19 am | |
| - Evsei Argon skrev:
- G Callen skrev:
Nei, .no er mer ryddigere. Vi har fått ett grunnleggende system der og, og retro åpner for all verdens muligheter for RP. Og all verdens problemer. .no er løsningen, og vi har bestemt oss for å være der. | |
|
| |
Michael Sullivan Admin
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" Fre Aug 03, 2012 2:45 pm | |
| - Monica N. Dobreva skrev:
- Evsei Argon skrev:
- G Callen skrev:
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: "Angående muting på habbo" | |
| |
|
| |
| "Angående muting på habbo" | |
|