| Falcone banna. | |
|
+3Raymond Bouvier Anabelle Clifton Michael Sullivan 7 posters |
Av | Innlegg |
---|
Michael Sullivan Admin
Antall Innlegg : 61 Join date : 26.07.2012 Age : 44 Bosted : Bronx, New York City
| Tema: Falcone banna. Fre Aug 03, 2012 3:09 pm | |
| Falcone ble i går banna, noe som sto jeg var til i dag klokka 23.10, men når jeg logger på igjen for å dobbeltsjekke har jeg enten lest feil, eller så er bann perioden min forlenget.. så ja, er bannet til Fredag tydligvis, inntil dette kommer jeg til å være på min andre bruker, Raymond-Bouiver. | |
|
| |
Michael Sullivan Admin
Antall Innlegg : 61 Join date : 26.07.2012 Age : 44 Bosted : Bronx, New York City
| Tema: Re: Falcone banna. Fre Aug 03, 2012 3:32 pm | |
| - Michael Rubens Bloomberg skrev:
- Falcone ble i går banna, noe som sto jeg var til i dag
klokka 23.10, men når jeg logger på igjen for å dobbeltsjekke har jeg enten lest feil, eller så er bann perioden min forlenget.. så ja, er bannet til Fredag tydligvis, inntil dette kommer jeg til å være på min andre bruker, Raymond-Bouiver. Så lenge jeg er banna, og er på Bouvier, har jeg en annen rolle. | |
|
| |
Anabelle Clifton
Antall Innlegg : 30 Join date : 31.07.2012 Bosted : Garrel Gardens
| Tema: Re: Falcone banna. Fre Aug 03, 2012 5:54 pm | |
| Det erså mange som er bannet for tiden, håper det vil endre seg etterhvert. | |
|
| |
Raymond Bouvier
Antall Innlegg : 8 Join date : 03.08.2012 Age : 46 Bosted : Manhattan, New York
| Tema: Re: Falcone banna. Fre Aug 03, 2012 6:01 pm | |
| - Monica N. Dobreva skrev:
- Det erså mange som er bannet for tiden, håper det vil endre seg etterhvert.
Jeg og. | |
|
| |
Miroslav Vezirov
Antall Innlegg : 12 Join date : 30.07.2012 Age : 49 Bosted : Manhattan, Greenwich Village.
| Tema: Re: Falcone banna. Fre Aug 03, 2012 9:48 pm | |
| De er harde på banningen ja, sa et harmløst ord.. og ble bannet, so yes. Etter granskingen av Channel 4 News har de tatt alt til seg, og forbedret sikkerheten, tho.. en ulempe for oss | |
|
| |
Raymond Bouvier
Antall Innlegg : 8 Join date : 03.08.2012 Age : 46 Bosted : Manhattan, New York
| Tema: Re: Falcone banna. Lør Aug 04, 2012 10:20 am | |
| - Miroslav Vezirov skrev:
- De er harde på banningen ja, sa et harmløst ord.. og ble bannet, so yes. Etter granskingen av Channel 4 News har de tatt alt til seg, og forbedret sikkerheten, tho.. en ulempe for oss
| |
|
| |
Lucas-Tommasino
Antall Innlegg : 1 Join date : 08.08.2012
| Tema: Re: Falcone banna. Ons Aug 08, 2012 6:35 pm | |
| Jævlig irriterende, vi kommer DEFINITIVT til å bli banna for skytinga i rollespillinga. | |
|
| |
Anna McCarter
Antall Innlegg : 12 Join date : 01.08.2012 Age : 38
| Tema: Re: Falcone banna. Ons Aug 08, 2012 6:41 pm | |
| - Lucas-Tommasino skrev:
- Jævlig irriterende, vi kommer DEFINITIVT til å bli banna for skytinga i rollespillinga.
Det blir vi sikkert.. | |
|
| |
Gianneli Binasco
Antall Innlegg : 47 Join date : 30.07.2012 Age : 47 Bosted : BRONX
| Tema: Re: Falcone banna. Ons Aug 08, 2012 6:48 pm | |
| - Lucas-Tommasino skrev:
- Jævlig irriterende, vi kommer DEFINITIVT til å bli banna for skytinga i rollespillinga.
Har både slått, torturert og drept uten å bli banna. Derimot ble jeg banna en gang for å ha sagt "fb".. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Falcone banna. | |
| |
|
| |
| Falcone banna. | |
|