Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Forumregler...?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
William Roses

William Roses


Antall Innlegg : 7
Join date : 27.07.2012
Age : 36
Bosted : New York, Chinatown

Forumregler...? Empty
PosteTema: Re: Forumregler...?   Forumregler...? Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 1:25 pm

Nummer 1: hvorfor skal vi bli bannet for å skrive noen enkle banneord? Er det farlig for folk over 13 å se et banneord eller to? Det var 13 års grense på å bli med i forumet. Så litt skal man da tåle.

Vi følger normal folkeskikk her på forumet. Spam, dobbelpost, fornærmelser og banneord m.m vil bli slått ned på.

Regelen sier at vi følger normal folkeskikk, fornermelser og banneord vil bli slått ned på. om du sier f.eks: "Jeg syntes rollespillet her er jævlig dårlig" vil ikke dette bli sett på som et regelbrudd. Men om du derimot sier "Jeg syntes h*n rollespiller jævelig dårlig" vil dette bli sett på som et regelbrudd.
- Delen med "banneord" vil bli fjernet fra regelverket.


Nummer 2: Bli bannet for å svare eller komentere på forumreglene? Nå må jeg lage en egen tråd for å kunne diskutere dette uten å risikere å bli bannet. Thats just lame.

Alle svar på dette innlegget vil bli slettet, og brukeren som postet innlegget vil bli bannet.

Reglene sier at alle svar på det akkurate innlegget vil bli sett på som et regelbrudd og dermed blir brukeren bannet. Jeg har fått stengt tråden, sist jeg prøvde ble den fjernet. Det er altså grunnen til at regelen ble satt opp. Slik som du har gjort nå, og opprettet en egen tråd for og diskutere rundt reglene er mer en ok, syntes det er flott at folk kommer med slike slik at reglene kan bli forbedret.


Nummer 3: Det skandinaviske språk? Jeg trodde at nycrpg.NORWEGIANforum.net var et norsk forum, for norsk rollespill, på Habbo.NO. Kanskje jeg tok feil?

Denne regelen ble satt inn av 2 grunner:
1. vi skal slippe og ha masse kommentarer osv på kinsesisk eller masse andre rare språk som ingne har inne forstår.
2. Vi har brukere som hovedsakelig snakker dansk, svensk eller engelsk de skal derfor kunne skrive på det språket og ikke behøve og lære seg norsk.
engelsk brukes også om brukeren ikke behersker noen av de skandinaviske språkene.


Nummer 4: Forbudt på kritisere ledelsen? Det er nå det dummeste jeg har hørt. Hva er nå dette for et diktatorforum? Der lederene kan redigere andres innlegg og komentarer, men ikke få kritikk?

Merk: Det er ikke tillatt å kritisere ledelsen annet enn på generelt grunnlag. Kritikk på enkelpersoner i ledelsen (både moderatorer og admins) vil resultere i ban. Ta det heller opp med den det gjelder først

Regelen sier at det ikke er lov og kritisere ledelsen utne generalt grunnlag. Det er ikke lov og kritisere ledelsen men du kan ta det opp med den det gjelder om du føler deg urettferdig behandlet. Mer utdypelse om dette står i paragraf 6 i reglene.


Vel, disse forum reglene er ikke offisielle, vi mangler forsatt en adminstrator. Reglene & bruk av forumet kommer til å komme opp når styre strukturet er i boks.

Jo, disse reglene er offisielle ettersom at jeg står som moderator av forumet. Etterhvert som en admin blir satt inn kan adminen velge og sette av meg til fordel for noen andre. Så intill dette skjer er det disse reglene som gjelder.

Kom gjerne med flere kommentarer til reglene i dette innlegget så skal det drøftes og eventuellt endres på.

- William Roses (Pc1235)
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker


Antall Innlegg : 29
Join date : 07.08.2012
Bosted : Du veit at det e bromstad kiz!

Forumregler...? Empty
PosteTema: Re: Forumregler...?   Forumregler...? Icon_minitimeTir Aug 21, 2012 9:05 pm

Quan Han Chasi skrev:
Bare noen kjappe spørsmål om forumreglene som kom. Uhm... Okey? Det var litt overdrevet på visse pungter.
Nummer 1: hvorfor skal vi bli bannet for å skrive noen enkle banneord? Er det farlig for folk over 13 å se et banneord eller to? Det var 13 års grense på å bli med i forumet. Så litt skal man da tåle.

Nummer 2: Bli bannet for å svare eller komentere på forumreglene? Nå må jeg lage en egen tråd for å kunne diskutere dette uten å risikere å bli bannet. Thats just lame.

Nummer 3: Det skandinaviske språk? Jeg trodde at nycrpg.NORWEGIANforum.net var et norsk forum, for norsk rollespill, på Habbo.NO. Kanskje jeg tok feil?

Nummer 4: Forbudt på kritisere ledelsen? Det er nå det dummeste jeg har hørt. Hva er nå dette for et diktatorforum? Der lederene kan redigere andres innlegg og komentarer, men ikke få kritikk?

Der er ennå mer som burde tenkes bedre gjennom. Jeg tenkte bare at jeg skulle utrykke mine meeninger om saken. (uten å bli bannet. Lol)

Vel, disse forum reglene er ikke offisielle, vi mangler forsatt en adminstrator. Reglene & bruk av forumet kommer til å komme opp når styre strukturet er i boks.
Til Toppen Go down
Quan Han Chasi

Quan Han Chasi


Antall Innlegg : 8
Join date : 02.08.2012
Bosted : Chinatown, Manhattan, New York

Forumregler...? Empty
PosteTema: Forumregler...?   Forumregler...? Icon_minitimeTir Aug 21, 2012 5:43 pm

Bare noen kjappe spørsmål om forumreglene som kom. Uhm... Okey? Det var litt overdrevet på visse pungter.
Nummer 1: hvorfor skal vi bli bannet for å skrive noen enkle banneord? Er det farlig for folk over 13 å se et banneord eller to? Det var 13 års grense på å bli med i forumet. Så litt skal man da tåle.

Nummer 2: Bli bannet for å svare eller komentere på forumreglene? Nå må jeg lage en egen tråd for å kunne diskutere dette uten å risikere å bli bannet. Thats just lame.

Nummer 3: Det skandinaviske språk? Jeg trodde at nycrpg.NORWEGIANforum.net var et norsk forum, for norsk rollespill, på Habbo.NO. Kanskje jeg tok feil?

Nummer 4: Forbudt på kritisere ledelsen? Det er nå det dummeste jeg har hørt. Hva er nå dette for et diktatorforum? Der lederene kan redigere andres innlegg og komentarer, men ikke få kritikk?

Der er ennå mer som burde tenkes bedre gjennom. Jeg tenkte bare at jeg skulle utrykke mine meeninger om saken. (uten å bli bannet. Lol)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Forumregler...? Empty
PosteTema: Re: Forumregler...?   Forumregler...? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Forumregler...?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Forumregler

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Spørsmål og hjelp-
Gå Til: