| Hvilket hotell/retro nå? | |
|
+5Sergei Sidorov Michael Sullivan Miroslav Vezirov Madison Alessio Gianneli Binasco 9 posters |
Av | Innlegg |
---|
Gianneli Binasco
Antall Innlegg : 47 Join date : 30.07.2012 Age : 47 Bosted : BRONX
| Tema: Hvilket hotell/retro nå? Tir Jul 31, 2012 4:57 pm | |
| .no er unmuta, men det er så å si umulig å bedrive RP der inne. Er habin det neste alternativet, eller? Uansett bør vi samle oss igjen, uansett hotell/retro.
- I.P.R | |
|
| |
Madison Alessio
Antall Innlegg : 2 Join date : 27.07.2012 Age : 39
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Tir Jul 31, 2012 9:37 pm | |
| Det har vært snakk om habin.us Større server enn Habin.me (klikker ikke like mye) Og det er få medlemmer der, så vi unngår en del newbs. | |
|
| |
Gianneli Binasco
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Tir Jul 31, 2012 9:52 pm | |
| - Deborah Alyn Bloomberg skrev:
- Det har vært snakk om habin.us
Større server enn Habin.me (klikker ikke like mye) Og det er få medlemmer der, så vi unngår en del newbs. Skjønner, noen snakker om at ledelsen for HH har gitt ut twittermelding om at man kan chatte fritt igjen på .no snart de nærmeste dagene. Noen hørt noe mer enn det? | |
|
| |
Miroslav Vezirov
Antall Innlegg : 12 Join date : 30.07.2012 Age : 49 Bosted : Manhattan, Greenwich Village.
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 8:30 am | |
| - Evsei Argon skrev:
- Deborah Alyn Bloomberg skrev:
Større server enn Habin.me (klikker ikke like mye) Og det er få medlemmer der, så vi unngår en del newbs. Skjønner, noen snakker om at ledelsen for HH har gitt ut twittermelding om at man kan chatte fritt igjen på .no snart de nærmeste dagene. Noen hørt noe mer enn det? .no har fri chattemulighet nå, Det finnes ulemper enda som DF til NYCRPG er ikke tilgjenglig, Din egen side er ikke tilgjenglig, så tags, etc får man ikke skiftet på. Det er kun chatten de har åpnet for fri tale. Jeg har gått gjennom .no nå og funnet de gjenværende gatene: Tea-jenta: (Staten Island) Richmond. Hydrofykenhacka: (BROOKLYN) Dyker Heights. Adrian-Monk: Kips Bay. Vin-G: Fordham Manor. Mr.Falcone: Little Italy, Rock-J-D: Morris Heigths. Lucas-Tommasino: Gun Hill Road | |
|
| |
Miroslav Vezirov
Antall Innlegg : 12 Join date : 30.07.2012 Age : 49 Bosted : Manhattan, Greenwich Village.
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 8:38 am | |
| - Deborah Alyn Bloomberg skrev:
Større server enn Habin.me (klikker ikke like mye) Og det er få medlemmer der, så vi unngår en del newbs. Det virker som Habin.us er utilgjenglig, for øyeblikket. | |
|
| |
Gianneli Binasco
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 9:45 am | |
| Så da går vi tilbake til .no og bruker denne nettsiden som forum? Bare spre nettsiden rundt da. | |
|
| |
Michael Sullivan Admin
Antall Innlegg : 61 Join date : 26.07.2012 Age : 44 Bosted : Bronx, New York City
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 1:17 pm | |
| - Evsei Argon skrev:
- Så da går vi tilbake til .no og bruker denne nettsiden som forum? Bare spre nettsiden rundt da.
Jupp, vi er tilbake på .no nå. | |
|
| |
Sergei Sidorov
Antall Innlegg : 1 Join date : 30.07.2012 Age : 41 Bosted : Fordham Manor, Bronx (NYC)
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 6:50 pm | |
| Hahah, virker så utrolig humoristisk med bildene med ordene vedsiden av, forestill dere karakterene si de ordene! Beklager humøren min, men jeg syns det er synd at det finnes folk som har brukt en del penger på .no, men retrohoteller er jo bedre å rollespille i. Men, jeg foreslår vi bruker .no foreløpig, btw til dere som ikke vet jeg skal til Tyrkia i 2 uker. | |
|
| |
Anna McCarter
Antall Innlegg : 12 Join date : 01.08.2012 Age : 38
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 7:03 pm | |
| - Sergei Sidorov skrev:
- Hahah, virker så utrolig humoristisk med bildene med ordene vedsiden av, forestill dere karakterene si de ordene! Beklager humøren min, men jeg syns det er synd at det finnes folk som har brukt en del penger på .no, men retrohoteller er jo bedre å rollespille i. Men, jeg foreslår vi bruker .no foreløpig, btw til dere som ikke vet jeg skal til Tyrkia i 2 uker.
Du får ha en god ferie ! | |
|
| |
Anabelle Clifton
Antall Innlegg : 30 Join date : 31.07.2012 Bosted : Garrel Gardens
| |
| |
Tegans
Antall Innlegg : 2 Join date : 01.08.2012
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 7:23 pm | |
| Liker ærlig talt habin bedre enn .no akkurat nå. Større muligheter til å bygge gater og si så og si alt man ønsker å si. Er det noen som har problemer med de som ikke er fra .no, går det an å lage et eget samfunn hvor man evt har passord på rommene. | |
|
| |
Anna McCarter
Antall Innlegg : 12 Join date : 01.08.2012 Age : 38
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 7:34 pm | |
| - Tegans skrev:
- Liker ærlig talt habin bedre enn .no akkurat nå. Større muligheter til å bygge gater og si så og si alt man ønsker å si. Er det noen som har problemer med de som ikke er fra .no, går det an å lage et eget samfunn hvor man evt har passord på rommene.
Jeg synes vi bør forsette å holde oss på .no Det blir mye tryggere for rommene. Det har skjedd ett par ganger at rom på habinhar forsvunnet siden serveren har gått ned. Det er kjedelig å måtte bruke tid på å bygge rom opp på nytt. Dessuten har vi jo alt gater på .no | |
|
| |
Anabelle Clifton
Antall Innlegg : 30 Join date : 31.07.2012 Bosted : Garrel Gardens
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Ons Aug 01, 2012 7:37 pm | |
| - Sophie Apsey skrev:
- Tegans skrev:
- Liker ærlig talt habin bedre enn .no akkurat nå. Større muligheter til å bygge gater og si så og si alt man ønsker å si. Er det noen som har problemer med de som ikke er fra .no, går det an å lage et eget samfunn hvor man evt har passord på rommene.
Jeg synes vi bør forsette å holde oss på .no Det blir mye tryggere for rommene. Det har skjedd ett par ganger at rom på habinhar forsvunnet siden serveren har gått ned. Det er kjedelig å måtte bruke tid på å bygge rom opp på nytt. Dessuten har vi jo alt gater på .no I tillegg har flere opplevd å få slettet brukerne sine, det vil si ny registrering, og at alt må ordnes på nytt. | |
|
| |
G Callen
Antall Innlegg : 9 Join date : 01.08.2012 Age : 54 Bosted : New York
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Tor Aug 02, 2012 12:18 am | |
| Hadde vært kjekt med retro, men burde holde møbel begrensingene til de vi har på .no så vi ikke har 500 villaer og 380 playboyer | |
|
| |
Michael Sullivan Admin
Antall Innlegg : 61 Join date : 26.07.2012 Age : 44 Bosted : Bronx, New York City
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Tor Aug 02, 2012 12:25 am | |
| - G Callen skrev:
- Hadde vært kjekt med retro, men burde holde møbel begrensingene til de vi har på .no så vi ikke har 500 villaer og 380 playboyer
Jeg som sagt syns vi burde holde oss på .no. | |
|
| |
Michael Sullivan Admin
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Tor Aug 02, 2012 12:29 am | |
| Enten det, eller ha et retro hvor en av spillerne har en makt stilling (MOD) | |
|
| |
Gianneli Binasco
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? Tor Aug 02, 2012 6:27 pm | |
| Går det an å låse denne tråden? | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hvilket hotell/retro nå? | |
| |
|