Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

Samfunnet og medlemmer

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Dimitrij "Dimma" Boridin

Dimitrij

Antall Innlegg : 15

Samfunnet og medlemmer Empty
PosteTema: Samfunnet og medlemmer   Samfunnet og medlemmer Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:41 pm

Heihei, de siste folka som er igjen.

Tja, som dere vet så synker denne båten som en gang het TWRPG nesten til bunns og flere folk "dør/slutter" nå. Vi trodde NYCRPG gjorde samfunnet bedre, men det vi ikke visste var at stadig medlemmer begynner å slutte. Jeg har foreslått som et svar i en tråd om å flytte samfunnet til habin, og skal si det nå her med flere argumenter der alle kan se eller følge bedre med. En del er uenige, men her er hvorfor jeg syns vi burde.

- Det er absolutt ikke en eneste sjel som rollespiller på habbo, utenatt så klart MagiRPG.
- Stadig flere rollespillere fra .no har dratt over til habin.
- Ingen trenger å bruke ekte kroner på gater.
- Det er flere som rollespiller på habin enn på habbo.

Og, vis dere vil fortsette på habbo så fatter jeg det bare ikke. Hva så om du har brukt forbanna mye penger på dette spillet eller om at du er populær her OOC (randome ting jeg kom på), det er 200 aktive på habbo og fader meg ingen som engasjerer seg her i å gjøre noe med samfunnet som blir uaktivere og mister medlemmer! Dette er krise, veldig stor krise men selvom rollespillere på habin ikke er realistiske så kan de faktisk hvertfall rollespille litt. Greitt, de er urealistiske. Greit, de er elendinge i rombygging. Greit, de suger i å rollespillere. Greit, hotellet til habin kommer ikke til å vare lenge. Greit, det lagger ofte der.
Om det er så forbanna big deal å fortsette her, så her er mitt forslag. For 4 år siden nesten i 2009, var jeg 9 år gammel og gamet habbo som bare faen. Faktisk, gamet jeg det så hardt at jeg kom borti noe som het ADF (Australian Defence Force). De var med TWRRPG, og var under krig mot USA. ADF vervet flere noobs som ble opplært. US-A vervet inn erfarne og kloke rollespillere (tror noen noobs de og). Da krigen var ferdig, så var det så forbanna mange som sa: NOOBSENE ØDELEGGER SAMFUNNET, DE ER UNREAL osv osv. Jeg var vel utrolig kjent for å feige døden <3 Tilbake til den serriøse diskusjonen, vel etter 1-2 år var TWRPG på sitt beste og det samme med hotellet med over 900 online hver kveld. Herlige tider der, med Jonteklo og alt ikke sant? Idag, sier vi at vi trenger ikke å få inn noobs fordi vi greier oss. Okey, vis vi greier oss hvorfor er det ingen som rollespiller?
Jeg foreslår det vis vi fortsetter på habbo, det samme med habin. Håper det kan bli avstemming om dette, om faktisk Falcone ikke har gitt opp.

(Jeg vil takke jacham/Al-Richard for å være personen som lærte meg om RPG, personen som støttet meg i alle situasjoner, personen som fikk inn flere medlemmer i samfunnet og ikke minst fyren som ikke gidde opp med meg.)
Til Toppen Go down
William Roses

William Roses

Antall Innlegg : 7

Samfunnet og medlemmer Empty
PosteTema: Re: Samfunnet og medlemmer   Samfunnet og medlemmer Icon_minitimeTir Sep 04, 2012 2:07 pm

Spør du meg er det bare og flytte alt til Habin. Habbo er så og si helt dødt. Jeg er innom der en og annen gang, INGEN online. Jeg har maks 1 venn online. På habin er det omtrent 600-1200 online 24/7. Og ganske mange av de er rollespillere. Nei. De er ikke erfarne rollespillere. De er "noobs" og de kommer alltid til og være noobs i våre øyne om vi ikke gjør noe med det. Om vi flytter de ressursene vi har dit og faktisk satser på og bygge opp RPG igjen. Kunne dette gå bra. Dette er en kjempemulighet vi har til og få reparert den synkende skuten. Alt vi trenger er et nytt skrog.
Til Toppen Go down

Samfunnet og medlemmer
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvordan bygge opp samfunnet?