Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

Hvordan bygge opp samfunnet?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco

Antall Innlegg : 47

Hvordan bygge opp samfunnet? Empty
PosteTema: Hvordan bygge opp samfunnet?   Hvordan bygge opp samfunnet? Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 10:10 pm

Jeg har tenkt på medlemssituasjonen og det at vi forsøker med NYCRPG en gang til. Det første som må til er å legge vekk deppe-holdninga og klagingen.

Deretter kan vi se litt mer detaljert på hvordan vi kan bygge opp samfunnet igjen. Slik det er idag, virker det som om det er noen fra MafiaRPG og noen fra gamle NYCRPG. Jeg håper alle forstår vi ikke trenger noe føderale byrå etter departement. Eneste vi trenger av staten, er New York politiet. Tilbake til poenget, er at vi bør rette oss etter at det muligens er to barer/cafeer/restauranter som holdes aktive, en sjappe og feks en garasje. Ikke start opp flere forretninger når dere vet det er poengløst.

Vi må starte veldig smått, så hvorfor ikke velge oss EN bydel i første omgang? For eksempel Bronx. Det er flest italienere og russere, og ett fåtall etniske amerikanere i samfunnet nå. Derfor tror jeg Bronx ville vært ganske passende. Hva synes dere? Gjerne svar på hele innlegget, og ikke bare denne siste delen.
Til Toppen Go down
Michael Sullivan
Admin

Antall Innlegg : 61

PosteTema: Re: Hvordan bygge opp samfunnet?   Hvordan bygge opp samfunnet? Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 8:15 pm

Evsei Agron skrev:
Jeg har tenkt på medlemssituasjonen og det at vi forsøker med NYCRPG en gang til. Det første som må til er å legge vekk deppe-holdninga og klagingen.

Deretter kan vi se litt mer detaljert på hvordan vi kan bygge opp samfunnet igjen. Slik det er idag, virker det som om det er noen fra MafiaRPG og noen fra gamle NYCRPG. Jeg håper alle forstår vi ikke trenger noe føderale byrå etter departement. Eneste vi trenger av staten, er New York politiet. Tilbake til poenget, er at vi bør rette oss etter at det muligens er to barer/cafeer/restauranter som holdes aktive, en sjappe og feks en garasje. Ikke start opp flere forretninger når dere vet det er poengløst.

Vi må starte veldig smått, så hvorfor ikke velge oss EN bydel i første omgang? For eksempel Bronx. Det er flest italienere og russere, og ett fåtall etniske amerikanere i samfunnet nå. Derfor tror jeg Bronx ville vært ganske passende. Hva synes dere? Gjerne svar på hele innlegget, og ikke bare denne siste delen.

Jeg er helt enig i det du skriver, vi trenger ikke mer enn NYPD og staten. Dette med flere barer og restauranter er også helt meningsløst når det ikke brukes, det bare er der liksom. Dette med kun en bydel ser jeg ikke veldig stort poeng i egentlig, men ellers støtter jeg det du skriver.
Til Toppen Go down
https://nycrpg.norwegianforum.net
Carlo Messina

Carlo Messina

Antall Innlegg : 3

PosteTema: Re: Hvordan bygge opp samfunnet?   Hvordan bygge opp samfunnet? Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 10:47 pm

Jeez, spiller dere forsatt Habbo? Samfunnet kommer aldri til og bli det samme igjen.

Benytt denne sjansen til og slutte king
Til Toppen Go down
Gianneli Binasco

Gianneli Binasco

Antall Innlegg : 47

PosteTema: Re: Hvordan bygge opp samfunnet?   Hvordan bygge opp samfunnet? Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 6:13 am

Vi har begynt å spille igjen ja, og vi har ikke noen ambisjoner om å være og få samfunnet til å bli aktivt som før. Men at det skal være mulig å rp'e iblant. Det er det som er meninga med tråden, å ha ett lite rollespill som holder litt ut.

Er du ikke interessert ser jeg ikke poenget i at du er her?
Til Toppen Go down
Michael Sullivan
Admin

PosteTema: Re: Hvordan bygge opp samfunnet?   Hvordan bygge opp samfunnet? Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:32 am

Evsei Agron skrev:
Vi har begynt å spille igjen ja, og vi har ikke noen ambisjoner om å være og få samfunnet til å bli aktivt som før. Men at det skal være mulig å rp'e iblant. Det er det som er meninga med tråden, å ha ett lite rollespill som holder litt ut.

Er du ikke interessert ser jeg ikke poenget i at du er her?
Til Toppen Go down
Trønder Joker

Trønder Joker

Antall Innlegg : 29

PosteTema: Re: Hvordan bygge opp samfunnet?   Hvordan bygge opp samfunnet? Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 1:51 pm

Anbefaller ikke å ha strenge regler nå 'bare hold dere til et område (altså new york city) og la rollespillet flyte vildt. Og bra dere innser at rollespill er noe man kan ta opp på hylla og ned, det er ikke et 24/7 basert spill.
Lykke til med rollespillet fremover.
MvH Joker
Til Toppen Go down
Michael Sullivan
Admin

PosteTema: Re: Hvordan bygge opp samfunnet?   Hvordan bygge opp samfunnet? Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 2:42 pm

Trønder Joker skrev:
Anbefaller ikke å ha strenge regler nå 'bare hold dere til et område (altså new york city) og la rollespillet flyte vildt. Og bra dere innser at rollespill er noe man kan ta opp på hylla og ned, det er ikke et 24/7 basert spill.
Lykke til med rollespillet fremover.
MvH Joker

Takker
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Hvordan bygge opp samfunnet?   Hvordan bygge opp samfunnet? Icon_minitime

Til Toppen Go down

Hvordan bygge opp samfunnet?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Samfunnet og medlemmer